Vrácení a reklamace

Věříme ve kvalitu našich produktů, proto věříme že s nimi budete nadmíru spokojeni. Někdy se ale něco může pokazit a to je ten moment, kdy vám s reklamací či vrácením zboží rádi pomůžeme.

Jak vrátit zboží, nakoupené na e-shopu?

Kolik mám času na vracení zboží?

Zboží zakoupené přes náš e-shop www.pamlskovace.cz můžete vrátit do 14 dnů.

Jak můžu zboží vrátit?

Vyplňte formulář Odstoupení od kupní smlouvy a pošlete nám ho elektronicky na e-mail info@pamlskovace.cz nebo poštou na adresu Aylindo s.r.o., Na Lucberku 263, Králův Dvůr 267 01. Zboží musí být vráceno do 14. dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu.

V jakém stavu má vrácené zboží být?

V kompletním a nepoškozeném stavu, zboží musí být nové, aby mohlo udělat radost jinému kupujícímu. Bez prasklin, oděrek a nečistot vč. nepoškozeného krabicového balení bylo-li součástí zboží.

Co když zboží nesplňuje podmínky vrácení?

V případě, že zboží není odesláno v popsaném stavu výše, bude zboží považováno za poškozené. Škody vzniklé na zboží budou kompenzovány snížením vrácené kupní ceny.

Kdo hradí náklady na vrácení zboží?

Náklady, spojené s vrácením zboží si nese kupující sám.

Když zboží vrátím, kdy dostanu své peníze zpět?

Peníze vám vrátíme na účet uvedený ve formuláři do 14 dnů po obdržení vráceného zboží a dodržení podmínek pro vrácení zboží.

Dostal/a jsem spolu se zbožím dárek. Co s nim mám dělat?

Pokud jste k nákupu dostali dárek, při odstoupení od kupní smlouvy jej máte povinnost vrátit. Nevrátíte-li dárek spolu se zbožím, bude o hodnotu dárku snížena platba, kterou vám budeme vracet.

V jakém případě nemohu vracet zboží?

Dle občanského zákoníku od kupní smlouvy nelze odstoupit v následujících případech:

  • pokud zboží bylo upraveno podle přání kupujícího;
  • u zboží, které podléhá rychlé zkáze;
  • u zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;
  • u zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

Jak reklamovat zakoupené zboží?

Pokud zakoupené zboží vykazuje vady, nesplňuje vlastnosti, které jsou popsány v popisu výrobku nebo se poškodilo, máte právo jej reklamovat. Podmínky reklamace popisují Obchodní podmínky v odstavci 7. Práva z vadného plnění.

Do kdy můžu uplatnit reklamaci?

Reklamace musí být uplatněna nejpozději do 24 měsíců ode dne převzetí. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.

Na co se reklamace nevztahuje?

  • na zboží, která má uvedeno minimální datum trvanlivosti;
  • na zboží, které je prodáno za sníženou cenu z důvodu předem oznámené vady, se kterou ho kupující vědomě zakoupil;
  • na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;
  • na zboží prodané jako použité;
  • na mechanické poškození zboží.

Je potřeba doložit účtenku nebo fakturu?

Ano, bez dokladu nelze zboží reklamovat.

Jak můžu zboží reklamovat?

Vyplňte Formulář pro uplatnění reklamace a společně se zbožím, kopií faktury, vaší zpětnou adresou a případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vracení peněz pošlete na adresu Aylindo s.r.o., Na Lucberku 263, Králův Dvůr 267 01.

Kdy dostanu potvrzení o přijetí reklamace?

Do 3 dnů od přijetí reklamovaného zboží vám oznámíme, že jsme reklamaci přijali ke zpracování.

Jaká je lhůta vyřízení reklamace?

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

⭐ Sleva 5 % na vše!
Chcete 5% slevu na všechny naše produkty? Stačí vyplnit Váš E-mail a pošleme vám slevový kupón. Navíc vás budeme informovat o všech slevách, nových produktech a článcích.
    Přihlásit se a získat slevu
    Děkuji, slevu nevyužiju