Věříme ve kvalitu našich produktů, proto věříme že s nimi budete nadmíru spokojeni. Někdy se ale něco může pokazit a to je ten moment, kdy vám s reklamací či vrácením zboží rádi pomůžeme.
Zboží zakoupené přes náš e-shop www.pamlskovace.cz můžete vrátit do 14 dnů.
Vyplňte formulář Odstoupení od kupní smlouvy a pošlete nám ho elektronicky na e-mail info@pamlskovace.cz nebo poštou na adresu Aylindo s.r.o., Na Lucberku 263, Králův Dvůr 267 01. Zboží musí být vráceno do 14. dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu.
V kompletním a nepoškozeném stavu, zboží musí být nové, aby mohlo udělat radost jinému kupujícímu. Bez prasklin, oděrek a nečistot vč. nepoškozeného krabicového balení bylo-li součástí zboží.
V případě, že zboží není odesláno v popsaném stavu výše, bude zboží považováno za poškozené. Škody vzniklé na zboží budou kompenzovány snížením vrácené kupní ceny.
Náklady, spojené s vrácením zboží si nese kupující sám.
Peníze vám vrátíme na účet uvedený ve formuláři do 14 dnů po obdržení vráceného zboží a dodržení podmínek pro vrácení zboží.
Pokud jste k nákupu dostali dárek, při odstoupení od kupní smlouvy jej máte povinnost vrátit. Nevrátíte-li dárek spolu se zbožím, bude o hodnotu dárku snížena platba, kterou vám budeme vracet.
Dle občanského zákoníku od kupní smlouvy nelze odstoupit v následujících případech:
Pokud zakoupené zboží vykazuje vady, nesplňuje vlastnosti, které jsou popsány v popisu výrobku nebo se poškodilo, máte právo jej reklamovat. Podmínky reklamace popisují Obchodní podmínky v odstavci 7. Práva z vadného plnění.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději do 24 měsíců ode dne převzetí. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.
Ano, bez dokladu nelze zboží reklamovat.
Vyplňte Formulář pro uplatnění reklamace a společně se zbožím, kopií faktury, vaší zpětnou adresou a případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vracení peněz pošlete na adresu Aylindo s.r.o., Na Lucberku 263, Králův Dvůr 267 01.
Do 3 dnů od přijetí reklamovaného zboží vám oznámíme, že jsme reklamaci přijali ke zpracování.
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.