Výměna, vrácení a reklamace

Věříme ve kvalitu našich produktů, proto věříme že s nimi budete nadmíru spokojeni. Někdy se ale něco může pokazit a to je ten moment, kdy vám s reklamací či vrácením zboží rádi pomůžeme.

Jak vyměnit zboží, nakoupené na e-shopu?

Pokud jsem zvolil/a špatnou velikost (postroje, obojku, oblečku aj), můžu zboží vyměnit?

Ano, zboží zakoupené přes náš e-shop www.pamlskovace.cz můžete vyměnit do 14 dnů.

Je výměna zdarma? Budou nějaké poplatky?

Výměna zboží je zdarma. Jen upozorňujeme, že za přepravu vyměněného zboží bude naúčtován poplatek dle zvoleného způsobu přepravy.

Jak můžu zboží vyměnit?

Vyplňte formulář Formulář na výměnu zboží a pošlete nám ho elektronicky na e-mail info@pamlskovace.cz nebo vložte do balíku spolu se zbožím a odešlete na adresu: Aylindo s.r.o., Ječná 1675/1, Hořovice 268 01. Na výměnu máte 14 dnů od převzetí zásilky. Pokud posíláte kurýrem, nahlaste prosím toto telefonní číslo: +420 704 540 912.

V jakém stavu má vrácené zboží být?

V kompletním a nepoškozeném stavu, zboží musí být nové, aby mohlo udělat radost jinému kupujícímu. Bez prasklin, oděrek a nečistot se vším příslušenstvím (i když jste ho ze zboží sundali) vč. nepoškozeného krabicového balení bylo-li součástí zboží.

Co když zboží nesplňuje podmínky výměny?

V případě, že zboží není odesláno v popsaném stavu výše, bude zboží považováno za poškozené. Škody vzniklé na zboží budou kompenzovány snížením vrácené kupní ceny.

Kdo hradí náklady na výměnu zboží?

Náklady, spojené s výměnou zboží si nese kupující sám.

Můžete mi dat kód do Zásilkovny?

Tato služba je zpoplatněná a stojí 75 Kč (vč. DPH). Na místě nic neplatíte, vyúčtování zajistíme v rámci výměny/reklamace/vrácení zboží. Řádně zabalený balík odneste na kteroukoliv podací pobočku Zásilkovny a nahlaste kód 90001624.

Pokud by vznikl přeplatek, jak mi ho vrátíte?

V případě rozdílu v ceně přeplatek vrátíme buď bankovním převodem nebo formou poukazu dle vašeho výběru.

Jak vrátit zboží, nakoupené na e-shopu?

Kolik mám času na vracení zboží?

Zboží zakoupené přes náš e-shop www.pamlskovace.cz můžete vrátit do 14 dnů.

Jak můžu zboží vrátit?

Vyplňte formulář Odstoupení od kupní smlouvy a pošlete nám ho elektronicky na e-mail info@pamlskovace.cz nebo vložte do balíku spolu se zbožím a odešlete na adresu: Aylindo s.r.o., Ječná 1675/1, Hořovice 268 01. Na odstoupení od smlouvy máte 14 dnů od převzetí zásilky. Pokud posíláte kurýrem, nahlaste prosím toto telefonní číslo: +420 704 540 912.

V jakém stavu má vrácené zboží být?

V kompletním a nepoškozeném stavu, zboží musí být nové, aby mohlo udělat radost jinému kupujícímu. Bez prasklin, oděrek a nečistot vč. nepoškozeného krabicového balení bylo-li součástí zboží.

Co když zboží nesplňuje podmínky vrácení?

V případě, že zboží není odesláno v popsaném stavu výše, bude zboží považováno za poškozené. Škody vzniklé na zboží budou kompenzovány snížením vrácené kupní ceny.

Kdo hradí náklady na vrácení zboží?

Náklady, spojené s vrácením zboží si nese kupující sám.

Můžete mi dat kód do Zásilkovny?

Tato služba je zpoplatněná a stojí 75 Kč (vč. DPH). Na místě nic neplatíte, vyúčtování zajistíme v rámci výměny/reklamace/vrácení zboží. Řádně zabalený balík odneste na kteroukoliv podací pobočku Zásilkovny a nahlaste kód 90001624.

Když zboží vrátím, kdy dostanu své peníze zpět?

Peníze vám vrátíme na účet uvedený ve formuláři do 14 dnů po obdržení vráceného zboží a dodržení podmínek pro vrácení zboží.

Dostal/a jsem spolu se zbožím dárek. Co s nim mám dělat?

Pokud jste k nákupu dostali dárek, při odstoupení od kupní smlouvy jej máte povinnost vrátit. Nevrátíte-li dárek spolu se zbožím, bude o hodnotu dárku snížena platba, kterou vám budeme vracet.

V jakém případě nemohu vracet zboží?

Dle občanského zákoníku od kupní smlouvy nelze odstoupit v následujících případech:

  • pokud zboží bylo upraveno podle přání kupujícího;
  • u zboží, které podléhá rychlé zkáze;
  • u zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím (např. pokud si zakoupíte 1 kg granulí a přisypete ho k 1 kg granulí zakoupených již dříve);
  • u zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (granule, konzervy, pamlsky a zboží, jenž je předmětem zboží uvedeného v zákoně o léčivých přípravcích).
  • veterinární léčivý přípravek je jakákoliv látka nebo kombinace látek, určená k léčení nebo předcházení nemoci u zvířat. Co může být zařazeno mezi léčivé přípravky, definuje vyhláška č. 228/2008 Sb., o registraci. Mezi tyto přípravky řadíme např. antiparazitika.

Jak reklamovat zakoupené zboží?

Pokud zakoupené zboží vykazuje vady, nesplňuje vlastnosti, které jsou popsány v popisu výrobku nebo se poškodilo, máte právo jej reklamovat. Podmínky reklamace popisují Obchodní podmínky v odstavci 7. Práva z vadného plnění.

Do kdy můžu uplatnit reklamaci?

Reklamace musí být uplatněna nejpozději do 24 měsíců ode dne převzetí. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.

Na co se reklamace nevztahuje?

  • na zboží, která má uvedeno minimální datum trvanlivosti;
  • na zboží, které je prodáno za sníženou cenu z důvodu předem oznámené vady, se kterou ho kupující vědomě zakoupil;
  • na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;
  • na zboží prodané jako použité;
  • na mechanické poškození zboží.

Je potřeba doložit účtenku nebo fakturu?

Ano, bez dokladu nelze zboží reklamovat.

Jak můžu zboží reklamovat?

Vyplňte Formulář pro uplatnění reklamace a společně se zbožím, kopií faktury, vaší zpětnou adresou a případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vracení peněz pošlete na adresu Aylindo s.r.o., Ječná 1675/1, Hořovice 268 01.

Kdy dostanu potvrzení o přijetí reklamace?

Do 3 dnů od přijetí reklamovaného zboží vám oznámíme, že jsme reklamaci přijali ke zpracování.

Jaká je lhůta vyřízení reklamace?

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.