Úroveň 1 – pro začátečníky, kteří se ještě s hlavolamem nikdy nesetkali a pro štěňata. Hlavolamy v první úrovni obtížnosti se zpravidla zakládají na jednoduchém principu.
Úroveň 2 – pro středně pokročilé. Trochu obtížnější úroveň pro psy a kočky všech plemen a věku. Pokud si myslíte, že úroveň 1 je moc jednoduchá ale zároveň si nejste jistí, zda by váš mazlíček zvládl větší obtížnost, tak hlavolamy druhé úrovně jsou pro vás nejlepší volbou.
Úroveň 3 – pro pokročilé. Hlavolamy třetí úrovně obtížnosti se hodí i pro více akční pejsky a vyžadují dávku trpělivosti a neustálého opakování. Tyto hlavolamy mají zpravidla hned několik způsobů pohybu a druhů schovávaček pro pamlsky.
Úroveň 4 – pro ty nejzkušenější a nejchytřejší mazlíčky. Hlavolamy čtvrté úrovně mají několik způsobů pohybu a několik typů schovávaček pro pamlsky. Zároveň jsou některé tyto hlavolamy opatřeny nejrůznějšími zamykacími mechanismy. Váš mazlíček bude muset hlavolam čtvrté úrovně opravdu poznat a pravidelně trénovat. Je to výzva!
Sbírejte kredity a zlevněte si další nákup.
Každým nákupem u nás šetříte peníze.
Po každém zaplaceném nákupu od nás obdržíte virtuální peníze - kredity, které můžete uplatnit při dalším nákupu na našem eshopu.
Je to prosté. 1 kredit = 1 koruna.
Jsme vděční, že u nás svým mazlíčkům nakupujete, proto vám za každou 5. zaplacenou objednávku darujeme 50 kreditů.
Čím více nasbíráte kreditů, tím větší zákaznickou úroveň budete mít. Pokaždé když dosáhnete na vyšší úroveň získáte další EXTRA Kredity navíc. Přehled o kreditech, které vám chybí k postupu na vyšší úroveň vidíte na stránce s kredity po přihlášení na váš účet.
1. Úroveň - Včelka
(zde všichni začínají)
2. Úroveň - Králík
=> EXTRA KREDIT +50 za postup do této úrovně
3. Úroveň - Slon
=> EXTRA KREDIT +50 za postup do této úrovně
4. Úroveň - Dinosaur
=> EXTRA KREDIT +100 za postup do této úrovně
U každého produktu vždycky jasně vidíte, kolik dostanete zpět v kreditech. Hodnota kreditů se liší dle konkrétního produktů a je vypočtena na základě spousty faktorů.
Pokud máte ve své virtuální peněžence už nějaké kredity, můžete je uplatnit v nákupním košíku.
Kredity získané za nákup mají platnost 1 rok od připsání do vaší virtuální peněženky. Pokud kredity neuplatníte, definitivně zmizí a nelze je obnovit.
Více o kreditechVěříme ve kvalitu našich produktů, proto věříme že s nimi budete nadmíru spokojeni. Někdy se ale něco může pokazit a to je ten moment, kdy vám s reklamací či vrácením zboží rádi pomůžeme.
Ano, zboží zakoupené přes náš e-shop www.pamlskovace.cz můžete vyměnit do 14 dnů.
Výměna zboží je zdarma. Jen upozorňujeme, že za přepravu vyměněného zboží bude naúčtován poplatek dle zvoleného způsobu přepravy.
Vyplňte formulář Formulář na výměnu zboží a pošlete nám ho elektronicky na e-mail info@pamlskovace.cz nebo vložte do balíku spolu se zbožím a odešlete na adresu: Aylindo s.r.o., Areál PAI, Lidická 207, Beroun, 266 01, Česká republika. Na výměnu máte 14 dnů od převzetí zásilky. Pokud posíláte kurýrem, nahlaste prosím toto telefonní číslo: +420 704 540 912.
V kompletním a nepoškozeném stavu, zboží musí být nové, aby mohlo udělat radost jinému kupujícímu. Bez prasklin, oděrek a nečistot se vším příslušenstvím (i když jste ho ze zboží sundali) vč. nepoškozeného krabicového balení bylo-li součástí zboží.
V případě, že zboží není odesláno v popsaném stavu výše, bude zboží považováno za poškozené. Škody vzniklé na zboží budou kompenzovány snížením vrácené kupní ceny.
Náklady, spojené s výměnou zboží si nese kupující sám.
Tato služba je zpoplatněná a stojí 75 Kč (vč. DPH). Na místě nic neplatíte, vyúčtování zajistíme v rámci výměny/reklamace/vrácení zboží. Řádně zabalený balík odneste na kteroukoliv podací pobočku Zásilkovny a nahlaste kód 90001624.
V případě rozdílu v ceně přeplatek vrátíme buď bankovním převodem nebo formou poukazu dle vašeho výběru.
Zboží zakoupené přes náš e-shop www.pamlskovace.cz můžete vrátit do 14 dnů.
Vyplňte formulář Odstoupení od kupní smlouvy a pošlete nám ho elektronicky na e-mail info@pamlskovace.cz nebo vložte do balíku spolu se zbožím a odešlete na adresu: Aylindo s.r.o., Areál PAI, Lidická 207, Beroun, 266 01, Česká republika. Na odstoupení od smlouvy máte 14 dnů od převzetí zásilky. Pokud posíláte kurýrem, nahlaste prosím toto telefonní číslo: +420 704 540 912.
V kompletním a nepoškozeném stavu, zboží musí být nové, aby mohlo udělat radost jinému kupujícímu. Bez prasklin, oděrek a nečistot vč. nepoškozeného krabicového balení bylo-li součástí zboží.
V případě, že zboží není odesláno v popsaném stavu výše, bude zboží považováno za poškozené. Škody vzniklé na zboží budou kompenzovány snížením vrácené kupní ceny.
Náklady, spojené s vrácením zboží si nese kupující sám.
Tato služba je zpoplatněná a stojí 75 Kč (vč. DPH). Na místě nic neplatíte, vyúčtování zajistíme v rámci výměny/reklamace/vrácení zboží. Řádně zabalený balík odneste na kteroukoliv podací pobočku Zásilkovny a nahlaste kód 90001624.
Peníze vám vrátíme na účet uvedený ve formuláři do 14 dnů po obdržení vráceného zboží a dodržení podmínek pro vrácení zboží.
Pokud jste k nákupu dostali dárek, při odstoupení od kupní smlouvy jej máte povinnost vrátit. Nevrátíte-li dárek spolu se zbožím, bude o hodnotu dárku snížena platba, kterou vám budeme vracet.
Dle občanského zákoníku od kupní smlouvy nelze odstoupit v následujících případech:
Pokud zakoupené zboží vykazuje vady, nesplňuje vlastnosti, které jsou popsány v popisu výrobku nebo se poškodilo, máte právo jej reklamovat. Podmínky reklamace popisují Obchodní podmínky v odstavci 7. Práva z vadného plnění.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději do 24 měsíců ode dne převzetí. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.
Ano, bez dokladu nelze zboží reklamovat.
Vyplňte Formulář pro uplatnění reklamace a společně se zbožím, kopií faktury, vaší zpětnou adresou a případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vracení peněz pošlete na adresu Aylindo s.r.o., Areál PAI, Lidická 207, Beroun, 266 01, Česká republika.
Do 3 dnů od přijetí reklamovaného zboží vám oznámíme, že jsme reklamaci přijali ke zpracování.
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Pokud jste už u nás nakupovali, můžete se přihlásit na svůj účet nebo si vytvořit nový.