Úroveň 1 – pro začátečníky, kteří se ještě s hlavolamem nikdy nesetkali a pro štěňata. Hlavolamy v první úrovni obtížnosti se zpravidla zakládají na jednoduchém principu.
Úroveň 2 – pro středně pokročilé. Trochu obtížnější úroveň pro psy a kočky všech plemen a věku. Pokud si myslíte, že úroveň 1 je moc jednoduchá ale zároveň si nejste jistí, zda by váš mazlíček zvládl větší obtížnost, tak hlavolamy druhé úrovně jsou pro vás nejlepší volbou.
Úroveň 3 – pro pokročilé. Hlavolamy třetí úrovně obtížnosti se hodí i pro více akční pejsky a vyžadují dávku trpělivosti a neustálého opakování. Tyto hlavolamy mají zpravidla hned několik způsobů pohybu a druhů schovávaček pro pamlsky.
Úroveň 4 – pro ty nejzkušenější a nejchytřejší mazlíčky. Hlavolamy čtvrté úrovně mají několik způsobů pohybu a několik typů schovávaček pro pamlsky. Zároveň jsou některé tyto hlavolamy opatřeny nejrůznějšími zamykacími mechanismy. Váš mazlíček bude muset hlavolam čtvrté úrovně opravdu poznat a pravidelně trénovat. Je to výzva!
Sbírejte kredity a zlevněte si další nákup.
Každým nákupem u nás šetříte peníze.
Po každém zaplaceném nákupu od nás obdržíte virtuální peníze - kredity, které můžete uplatnit při dalším nákupu na našem eshopu.
Je to prosté. 1 kredit = 1 koruna.
Jsme vděční, že u nás svým mazlíčkům nakupujete, proto vám za každou 5. zaplacenou objednávku darujeme 50 kreditů.
Čím více nasbíráte kreditů, tím větší zákaznickou úroveň budete mít. Pokaždé když dosáhnete na vyšší úroveň získáte další EXTRA Kredity navíc. Přehled o kreditech, které vám chybí k postupu na vyšší úroveň vidíte na stránce s kredity po přihlášení na váš účet.
1. Úroveň - Včelka
(zde všichni začínají)
2. Úroveň - Králík
=> EXTRA KREDIT +50 za postup do této úrovně
3. Úroveň - Slon
=> EXTRA KREDIT +50 za postup do této úrovně
4. Úroveň - Dinosaur
=> EXTRA KREDIT +100 za postup do této úrovně
U každého produktu vždycky jasně vidíte, kolik dostanete zpět v kreditech. Hodnota kreditů se liší dle konkrétního produktů a je vypočtena na základě spousty faktorů.
Pokud máte ve své virtuální peněžence už nějaké kredity, můžete je uplatnit v nákupním košíku.
Kredity získané za nákup mají platnost 1 rok od připsání do vaší virtuální peněženky. Pokud kredity neuplatníte, definitivně zmizí a nelze je obnovit.
Více o kreditechNěkdy se může stát, že vám radost ze zboží zkazí přepravce a doručí vám zboží, které bylo během přepravy poškozeno. Co v tomto případě máte dělat?
1. Při převzetí zboží od přepravce zkontrolujte neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznamte přepravci ihned na místě při předání balíku.
2. V případě, že porušení obalu svědčí o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusíte zásilku od přepravce převzít. Pokud poškozenou zásilku přesto převezmete, jste povinni popsat nedostatek/tky v protokolu o převzetí zásilky, jinak se nemůžete dovolávat nároků z poškození zásilky v průběhu přepravy. Doporučujeme si pořídit fotodokumentaci a ponechat si obal a výplně zásilky pro případné pozdější posouzení oprávněnosti reklamace.
3. Sepište zápis o škodě s přepravní společnosti. Zápis o škodě můžete napsat i vy jako příjemce zásilky, avšak podat reklamaci právo nemáte (tu má jenom ten, kdo má podepsanou smlouvu v přepravní společnosti, tudíž prodejce – my).
4. Nahlásit škodu musíte bezodkladně, maximálně do 2 dnů;
5. Reklamaci doručení nám nahlaste na email info@pamlskovace.cz a pro urychlení řešení reklamace přiložte fotografie:
Záleží nám na tom, abyste byli spokojeni, proto se budeme snažit podobné situace vyřešit co nejrychleji.
Pokud jste už u nás nakupovali, můžete se přihlásit na svůj účet nebo si vytvořit nový.